Любоў да роднай мовы, спадчыны, важна фарміраваць у дзяцей з маленства, бо дашкольны ўзрост – гэта перыяд, калі дзецям уласціва наібольшае чуццё да моўных з’яў.
Мова – гэта базісны элемент культуры чалавека. Паўнацэннае вывучэнне мовы – гэта перш за ўсё далучэнне да духоўных каштоўнасцей сваёй нацыі. Авалоданне рускамоўнымі дзецьмі беларускай мовай складае адзін з асноўных элементаў фарміравання асобы дзіцяці, засваення ім пачаткаў нацыянальнай культуры.
Аднак, у дзяцей амаль адсутнічае беларускамоўнае ассяроддзе, а навучанне роднай мове адбываецца калі што толькі ў діцячым садку.
Як вызваць у дашкольнікаў і іх бацькоў цікавасць і станоўчыя адносіны да беларускай мовы, сфарміраваць іх «культуру праз мову і мову праз культуру»?
Пошуку сучасных падыходаў да папулярызацыі і пашырэнняі сферы выкарыстання беларускай мовы быў прсвечаны семінар-практыкум “Каб мова родная гучала”.
Педагогі дашкольнай установы з цікавасцю павысілі прафесійную кампетэнтнасць у пытаннях папулярызацыі і пашырэння сферы выкарыстання беларускай мовы ў жыцці выхаванцаў. Праз гульнёвы “аўцыён ведаў” актыўна вырашалі складаныя метадычныя праблемы, падзялілісь эфектыўнымі педагагічнымі знаходкамі, далучылісь да зносін на беларускай мове і нават папрактыкавалісь у выкананні беларускіх музычных твораў, рэкамендаваных навучальнай праграмай дашкольнай адукацыі, праз гульню “Узгадай мелодыю”.